вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Grande Pizzeria


Завтра нарешті офіційне відкриття піцерії, яку всі так давно чекали. Але я розповім вам про неї сьогодні. 
Хто не знає, це на Гаркуші, 21, якраз по дорозі на вокзал. В принципі, добре місце розташування, бо в цьому районі нічого такого немає, але з іншого боку, сюди в таку погоду добиратися хіба що на машині. Вікна великі, і багато освітлення, так що все ніби заманює всередину.



Оце такий їхній дизайн. Ніби дуже круто і вишукано, а ніби і нічого особливо. Гарні ці великі люстри, і гарно, що стільці є з білого і темного дерева, і ще дуже прикольні столи. Але їм все ще треба доробляти, бо якщо придивитися, то можна знайти дуже багато всього недоробленого, недобіленого, недошпакльованого, і навіть прості дірки в стіні замість розеток. Але вони все скоро дороблять, сподіваюсь.

Є ще такий фактор - дитяча кімната. Здається, ніби так гарно, бо всі мамусі і татусі мають, куди сплавити дитину, а тому неодмінно підуть саме в цей заклад. Але дитяча кімната зовсім не означає, що в самому закладі не чути дітей. Навпаки, вони постійно бігають до цих матусь-татусів, бо їм весь час чогось треба. Тому дуже рекомендую: заздалегідь виберіть собі місце подалі від входу в цей дитячий рай.

Піца смачна, але я б не назвала її "найкращою в місті", як вони це заявляють. Тісто мені сподобалось, бо воно тоненьке. Але самих інгредієнтів мало, а крізь цю тонко порізану салямі можна дивитися наскрізь. Але я не кажу що вона  мені не сподобалась, бо вона сподобалась. Особливо великі зелені оливки. А ще гостра піца таки дійсно є ГОСТРА.

Ну а прибори тільки якісь незвичні - вони ніби якісні, але якісь маленькі, як для принцес :)

Загалом заклад дуже навіть непоганий, я би ще там попробувала тальятеле, або навіть якийсь десерт. Ціни такі, як і всюди. Так що тут спокійно можна зробити гарне святкування дня народження, особливо для дитини. Ну і просто провести гарний вечір.



Немає коментарів:

Дописати коментар