понеділок, 20 жовтня 2014 р.

Ресторація КУХНЯ

У Франківську появився дуже гарний заклад - Кухня.  Проста собі така назва, а насправді все дуже продумане і класне.
Це на місці колишньої Наталі, на Січових стрільців, 41.
Так от, в Кухні найперше, що кидається в очі, це дизайн. Два поверхи, чи скоріше два з половиною поверхи - перший поверх, бар по дорозі на другий, ну і потім сам другий поверх. А на другому поверсі є ще два чудові столики на підвищенні, певно, для  якихось дуже сердечних розмов, чи що, - і все це продумано то кожнісінької деталі! І в такому багатому, вишуканому стилі. Найбільше мені подобаються розписи на стінах. Такі елегантні жіночки, або невимушені пейзажі, - дуже незвично для Франківська, але Франківськ швидко звикне і буде повертатися знов і знов. 
Ну а в їхньому меню кожен точно знайде щось для себе, бо тут є все: і піци-пасти-салати, і бургери з картоплею фрі, і різні пательні на всі смаки, і яка хочете риба, і які хочете десерти, і я ще точно щось забула.
От піца мені дуже сподобалася, тут в мене Пікантна. Багато начинки, смачне тісто, гарно подана, гарно виглядає. Просто супер.
Ще я яблучний штрудель пробувала. Ну може він трішки і сухуватий, але тут разом з ним різні прекрасні поливки, які в поєднанні повністю рятують ситуацію. І подивіться на цей гігантський шматок! Точно голодним ніхто не лишиться.
А це Цезар. М'ясо курки дуже смачно приготовлене, та й взагалі нема до чого придертися, все свіженьке і гарненьке. Ну, хоча я б подавала його в якійсь іншій тарілці.
А це наш комплімент від закладу. Будьте гарними постійними клієнтами - і може вам щось перепаде :)




Немає коментарів:

Дописати коментар