неділю, 4 січня 2015 р.

Urban Space 100

Всі так давно говорять про цей  громадський ресторан, в якому аж сто власників, і який має в планах дуже багато хороших речей для нашого міста, його організатори вже так давно наробили стільки шуму і стільки ажіотажу, і ось нарешті недавно всі 100 людей знайшлися і заклад відкрився.

Місце дуже гарне, біля Білого будинку, там колись був Левіс.
Чесно кажучи, я дуже рада, що через свою лінь не написала цей пост раніше. Спершу я тут була день після відкриття і мені тут не сподобалося. Певно, вони ще день-два мали почекати і  подоробляти, бо все виглядало якось не завершено, а всіх страв з меню не було. І тоді я би точно їх загнобила.

Але я знов там побувала і таки поміняла свою думку.  Тепер мій улюблений столик - такий кругленький, в кутику біля вікна. Там затишно, а ще можна спостерігати одночасно як за людьми надворі (включаючи товстеньких смішних дядьків з Білого дому), так  і за людьми всередині.

До речі, люблю, коли відкриваються гарні нові заклади, і в них можна завжди зустріти купу купезну своїх знайомих і старих друзів (і навіть троюрідного брата, якого сто років не бачила), бо ж всі хочуть подивитися, що там і як.

Власники звичайно молодці, що зуміли правильно використати площу і зробити другий поверх, але мені там якось дуже темно. Я знаю, багато людей люблять темряву чи інтимність, тому це добре, і я нічого проти не маю. А ще мені моя знайома офіціантка розказала секрет, що з другого поверху можна прекрасно спостерігати за тим, що робиться на кухні (бо то дуже добре видно), і потім пред'являти претензії чи навпаки (Світа, привіт!).

Ще хочу щось розказати, але може це буде дивно. Мені дуже не подобається ця зелена стіна з надписами, ну дуже. Вона якась зазелена. І мені просто не приємно на неї дивитися. Тому таким, як я, рекомендую сидіти так, щоб стіна була позаду, і тоді все буде добре. І ви будете дивитися в цю прекрасну сторону.


А люди, які люблять зелений колір, або отаке всяке, дивіться собі на здоров'я.

Щодо меню. Ну так, трохи дорого. Звичайний лате коштує 24 гривні і за ці гроші ви вип'єте таких два в Легенда-пабі. Але ж погодьтеся, зараз все дорого. А там, де недорого, то завтра буде дорого. Може, ви не знаєте, що ціни в Пеперончіно просто підняли на 15%, але меню не поміняли, і до вас підійде такий щасливий офіціант і весело це пояснить обвалом гривні.

Отже, щодо меню. Є тортики з Делікації, тобто ті самі, що в ГІФі.
Є супи, є різні штуки з моцарелою (салати і ще всяке різне), є сендвічі і є паї. Так от хочу поговорити про паї, бо вони мені дуже сподобалися.

Його ось так приносять на дощечці, і він просто страшенно апетитний. Ці листки салату тут трошки ні до чого правда, але вже. Як бачите, зверху тоненький шар тіста, приліпленого зверху навколо форми. А всередині те, що ви самі виберете. Мій тут з курочкою і броколі. Ось:
Крім курки і броколі тут ще є гриби та морква, воно все запеклося у своєму соці, і дуже смачно вийшло. Рекомендую.
Це велике капучіно в дуже гарному стакані, якого тут майже не видно. Мусите повірити, що стакани тут дуже кльові і дуже незвичні. Мені найбільше сподобався найменший, для еспресо, який я побачила в жіночки на сусідньому столику. Тепер починаю роздумувати над тим, що треба нарешті його полюбити.

Підсумовую: все супер, заходіть і подивіться!


Немає коментарів:

Дописати коментар