неділю, 25 січня 2015 р.

ІКРА

Тепер замість Суші-студії є Ікра. Але це явно для вас не новина, так як Ікра зробила собі дуже потужну рекламу. Там ще було закрито, а про неї говорили всі біґ-борди, газети, афіші на вулицях, сторінки в соц. мережах. Всі знали, що Ікра відкривається, а вона не відкривалася. І от нарешті недавно це сталося.

Вони поміняли не лише назву, а й весь дизайн. Ну все змінили. І все тепер таке гарне, оранжеве, і дуже вишукане. Багато дзеркал, білі стіни, стелі, і білі камінчики по периметру. А ще дуже зручно сидіти на диванах.


Але найбільше (якщо враховувати дизайн) мені сподобалася кімната для дівчаток. А саме, умивальник. Може, це тільки для мене так, але він мені дуже-дуже класний. І коли всі фотографують себе в дзеркалі,  я фотографую умивальник з закрутяшками.
Але треба говорити не лише про умивальники, бо це таки суші-бар, а про суші. І суші дуже смачні, такі, як були в Суші-студії, а може, ще смачніші. Нема до чого причепитися, кожна сушиночка дуже гарна.

Оце в мене Амай зблизька:
І здалеку:
А це Кіото. Напевне, мої улюблені гарячі суші, або просто улюблені суші. І улюблений соооус.

Тому мінуси не в смаку. Мінуси в самому меню. По-перше, нема фотографій ролів. Добре, що я собі знаю, як виглядає Філадельфія, чи Дракон, чи Манчестер, чи що-небудь. Але ж не всі знають. Мій хлопець, наприклад, не знає, і це дуже добре, що в нього є я. А що всім іншим робити?

Ну і ціни. Дорого. Все подорожчало. Звичайна Філадельфія коштує 83 гривні, мій улюблений Чорний Дракон - 120 грн, а Унагі - взагалі 150. Але  з цим нічого не зробиш. І карточку на 20% вони поміняли на 10%. Одним словом, треба мати багато грошей в гаманці, щоб сюди завітати.

Немає коментарів:

Дописати коментар