середа, 13 серпня 2014 р.

Напої у ГОСТі

Я колись не могла ніяк розібратися, чи мені подобається цей ГОСТ, чи ні. Певно, я не привикла до таких закладів, а через свою "нерадянськість" не дуже добре розумію всю суть самого державного стандарту. Та й я з цього тішуся, насправді. 

Так от, в цій радянсько-франківській атмосфері  люди сидять на матрасах і вибирають собі напої і страви по 14 грн або по 24 грн, іншого не дано. Але в цей літній деньок поговорим таки про напої.

Це - чайний цитрусовий пунш. ДУЖЕ СМАЧНИЙ чайний цитрусовий пунш. Можна сказати, майже лимонад. Але дуже вдалий. Мені здається,  всюди, де я  нас в місті пила лимонад, всюди його гнобила. Тільки в Десятці він добрий, бо концетрований і сильно лимонний, а на Веранді якийсь заслабенький, в ГІФі солодкий лише на початку, а потім просто вода з льодом, в Світлиці взагалі якісь чорні штучки плавають всередині... А тут - добрий, такий з кислинкою, але не засильно кислий, дуже освіжаючий.

А це в них в меню називається "чорнично-банановий лід", але насправді це смузі. Хоча воно ідеального чорничного кольору (через це світло на фотографії так не здається), на смак чути більше бананом. Та хто не любить банани? 

Мені сподобалося смузі тим, що на відміну від багатьох інших, тут не видно льоду і  не чути льодом, і не складається враження, що ти жуєш лід (як в Стріт Кофі, наприклад), а просто перемелені собі фрукти і ягоди, смакота.


Я так собі надіюся, що це все у пластикових стаканчиках лише тому, що це було вчора, а вчора не було води в цілому місті, і в такий спосіб вони рятувалися від гори немитої посуди. 

Як добре, що сьогодні вода є :)

Немає коментарів:

Дописати коментар