середа, 6 серпня 2014 р.

Яблучний штрудель в Каміні

Штрудель справді дуже смачний! Дуже великий кусок, дуже багато яблук всередині, і дві кульки морозива збоку. Все таке свіженьке, гарно подане і гарно виглядає.

              
Візьміть собі до штруделя чай хоча б через їхні кружечки і чайник. Все дуже витончено і  прикольно. І ціни тішать, бо де ви зараз знайдете десерти по 15 грн, а чай чи каву по 10?

І взагалі, мені подобається цей Камін. Тут все зроблено в одному стилі, з різними штучками і прибамбасами, є навіть діджейський пульт, ну і камін само собою. 

От тільки якось не особливо людно, чи то може я завжди приходила в якісь неправильні години. Просто я люблю, коли дві треті столиків в закладі зайнято (але це як хто, бо моя мама, наприклад, терпіти не може людей коло себе), тоді мені стає затишно. А от в Каміні і так чомусь завжди затишно, і це дуже гарно. 


Тому come in сюди на штруделі і не лише штруделі!

Немає коментарів:

Дописати коментар